5. MODUL
Belső és külső kommunikáció
Ebből a modulból megtanulhatja, hogyan lehet a vállalatunk ügyfelei, partnerei és munkatársai felé hatékonyan eljuttatni üzeneteinket.
Milyen megoldást kínálunk?
Ebből a modulból megtanulhatja, hogyan lehet a vállalatunk ügyfelei, partnerei és munkatársai felé hatékonyan eljuttatni üzeneteinket.
Az első részben rendszerezzük a különböző digitális kommunikációs csatornákat (honlap, blog, hírlevél stb). Megismerheti a teljes folyamatot: célkitűzés, értékajánlat és versenyelőny, digitális eszközök kiválasztása. A második részben a munkatársainkkal folytatott kommunikációt taglaljuk: bemutatjuk, hogy stratégiai és operatív szinten miként harmonizáljuk a vállalati kultúrát, a belső kommunikációt az üzleti szempontokkal. Kitekintésként jó gyakorlatokat sajátíthat el a hatékony megbeszélésekhez, az írásbeli bejelentésekhez, és a pletyka kezeléséhez.