5. MODUL
Belső és külső kommunikáció
Ebből a modulból megtanulhatja, hogyan lehet a vállalatunk ügyfelei, partnerei és munkatársai felé hatékonyan eljuttatni üzeneteinket.
Milyen megoldást kínálunk?
Ebből a modulból megtanulhatja, hogyan lehet a vállalatunk ügyfelei, partnerei és munkatársai felé hatékonyan eljuttatni üzeneteinket.
Az első részben rendszerezzük a különböző digitális kommunikációs csatornákat (honlap, blog, hírlevél stb). Megismerheti a teljes folyamatot: célkitűzés, értékajánlat és versenyelőny, digitális eszközök kiválasztása. A második részben a munkatársainkkal folytatott kommunikációt taglaljuk: bemutatjuk, hogy stratégiai és operatív szinten miként harmonizáljuk a vállalati kultúrát, a belső kommunikációt az üzleti szempontokkal. Kitekintésként jó gyakorlatokat sajátíthat el a hatékony megbeszélésekhez, az írásbeli bejelentésekhez, és a pletyka kezeléséhez.
A tananyag tartalomjegyzéke
- A külső vállalati kommunikáció
- Bevezetés
- A marketingmix és a kommunikáció kapcsolata
- Marketingcélok
- A minőség-ellenőrzés
- A digitális kommunikációs eszközök
- Honlapok
- Blogok és videók
- Digitális hirdetések
- E-hírlevelek
- Keresőmarketing
- Online piacterek
- Saját mobilalkalmazás
- Az értékajánlat
- Az értékajánlat és a marketingstratégia kapcsolata
- Az értékajánlat elemei
- Az ügyféligények megismerése
- A termék által elvégzett munka megismerése
- A versenyelőny kiválasztása
- Az üzleti modell fejlesztése
- A generációváltás során adódó kihívások
- Komplex esettanulmány
- Bevezetés
- A belső kommunikáció
- Az üzleti szempontok
- Bevezetés
- Az üzleti szempontok meghatározása
- A munkáltató márkaépítése
- A vállalat márkája, képe és kultúrája
- A belső és a külső kommunikáció
- Az új belépők bevonzása
- A teljesítménymenedzsment
- Az üzleti szempontok iránti elkötelezettség nyomon követése
- A vertikális információáramlás
- A horizontális információáramlás
- A horizontális információáramlás jellemzői
- A megbeszélés
- Teendők a megbeszélés előtt
- Teendők a megbeszélés alatt
- Teendők a megbeszélés után
- Az írásbeli kommunikáció
- A pletyka
- A belső kommunikációs stratégia és annak működése
- Az üzleti szempontok